עם המפתח הנכון, כל אחד יכול

אתה מאוד רוצה להתקדם בעבודת ד' ולא מצליח, כדאי לך להאזין לדבריו של הרב אברהם גוטל, ראש ישיבת "דביר הקודש", בשיחה מיוחדת עם שלמה שטיין.

ראובן העצני

למען האמת אין לי כל כך ניסיון והכרות עם הצעירים המתקרבים לתורה והמצוות, אך האמת שמובילה אותי אחת היא ולכולם היא מתאימה….

לפני קצת יותר מעשור הקמתי ישיבה בירושלים שפנתה לאותם נערים חרדיים שהתקשו להשתלב במוסדות החינוך הסטנדרטיים. האמנתי שסיבת הקושי של אותם נערים היא משום שלא נמצא המפתח הנכון לליבם.

אין אדם בעולם שאין לו יכולת וקשר לתורה, צריך רק לנטרל את המוקשים. אדם שיש לו בעיה במערכת ההיגוי של המכונית הולך למוסך ולא לתחנת דלק, כך תלמיד מתקשה הולך לרב שיתאים עבורו דרך לימוד נכונה, ותוכנית מסודרת בעבודת ד'.

במשך השנים זיכני הקב"ה לסייע לנערים רבים למצוא את דרכם בחיים ולהשתלב בישיבות הגדולות והחשובות. אני חושב שדבר זה נכון גם לנער שזה עתה זכה ובא להכיר את התורה והמצוות, עשה לך רב שיתאים לך את הדרך בעבודת ד' התקשר לישיבה שתבנה לך תוכנית לימודים מסודרת.

לא מזמן הוזמנתי לחתונה של תלמיד לשעבר. הוא הגיע אלינו לישיבה לאחר טראומה משפחתית קשה. הוא היה מיואש מעצמו וכך גם כל הסובבים אותו. ברוך ד' זכינו למצוא מסילות לליבו, גילינו שיש לו ידע רב בפרשיות השבוע. הפננו אותו לאפיק של כתיבת חידושי תורה על הפרשה, כשהייתה תוכנית מוגדרת הוא חזר להצליח. תחת החופה ברכתי את הברכה "ברוך אתה ד' יוצר האדם…" והרגשתי שאכן הייתי שותף ליצירת אדם….

כי אדם שדרכו בחיים ברורה לו הוא אדם שלם!
רוצה לדעת עוד בכל נושא ביהדות אתה מוזמן לפנות

לרב אהרון במספר 050-4141386 אפשר גם לרב שמעון 052-7636278 או לשיחת חינם ב 1800-20-18-19

וכמובן תוכל לפנות לרב של האינטרנט כאן באתר… לחץ כאן!

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.