הרב אורי לופוליאנסקי מתראיין וחושף את דעותיו

כל הפעילות שלי מושפעת כולה מתקופת לימודי בישיבה

אבידור רענן

ראיון ראשוני ובלעדי לתקשורת של הרב אורי לופוליאנסקי ראש עיריית ירושלים לשעבר ונשיא יד שרה .

איך השפיעו עליך הלימודים בישיבה?
"התקופה בה למדתי בישיבה הינה התקופה בה עוצבה אישיותי בה התעצבתי והפכתי להיות מי שאני", מספר הרב אורי לופוליאנסקי לאתר טוב-טוב על תקופת לימודיו בישיבה " בתקופה זו האדם בונה , מייצב ומגבש את עצמו ואת זהותו, זאת מלבד כל התועלת שיש לו מלימוד התורה , חז"ל, גמרא , הלכות , מוסר ומדרשים".

אתה מרגיש שהישיבה משפיעה גם על הפעילות שלך בארגון יד שרה?
"הישיבה השפיעה עלי בכל תחומי החיים. הפעילות האישית והציבורית שלי מושפעת כולה מתקופת לימודי בישיבה, מרבותי ראשי הישיבה והמשגיחים שהשראתם משפיעה עלי עד היום בכל העת. הדוגמא האישית של הרבנים מכוונת את כל מעשי כאשר דרך החיים שהם הטוו לי יצקו לי את השביל בו אני הולך. השפעתם של הרבנים מכוונת את דרכי ומסייעת לי להחליט ולפעול בצורה הנכונה".

מלבד עברו רב השנים של הרב לופוליאנסקי בעיריית ירושלים, כאשר בשיא תקופה זו הוא כיהן כראש העיר האהוב על ידי כל תושבי העיר, ידוע הרב לופוליאנסקי כאיש חסד דגול אשר הקים ומנהל את 'יד שרה' הארגון הגדול בארץ אשר מסייע לחולים ללא הבדל של דת וגזע.

"בעולם הכללי, כאשר אתה מסייע למישהו ללא אינטרס כשאתה אפילו לא מכיר אותו, אתה נחשב פראייר. בישיבה רואים רבנים המוסרים את נפשם עבור בחורים ללא כל אינטרס ובלי לצפות לתמורה, כאשר הם משקיעים את עצמם בלי גבולות ובמסחרות אין קץ. דבר זה השפיע עלי כשהקמתי את 'יד שרה', משפיע עלי רבות ומסייע לי לפעול ולעשות חסדים ללא אינטרס וללא כוונות רווח".
רוצים לשמוע עוד, להתייעץ, לשאול, שיחת חינם למוקד אחינו פתוחה לשירותך:
1-800-20-18-19
או בשיחה אישית עם הרב שמעון וייס הפנוי לעזרתכם תמיד : 052-7636278
או עם הרב אהרן יאדלר : 050-4141386

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.