מי היא הקבוצה הייחודית מתוך שמונה מליארד איש בעולם?

שמונה מיליארד אנשים בעולם. אבל מה הם, רוצחים, גנבים , גזלנים, אנשים הכי גרועים, קבלו מבט יהודי מתוך שיחתו של הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן

אבידור רענן

אתם יודעים, בעולם יש כל כך הרבה אנשים, אומרים שיש שמונה מיליארד אנשים. אבל מה הם, רוצחים, גנבים , גזלנים, אנשים הכי גרועים, ולהבדיל חלק קטן זה יהודים. והיהודים ג"כ לא כולם כ"כ טובים, יש ג"כ אנשים לא כ"כ, ומה שנשאר זה רק מתי מספר, ילדים ומבוגרים שלומדים תורה, אלה הם האנשים שעליהם העולם עומד. העולם לא עומד על הרוצחים ועל הגזלנים וכו' , רק על אלה שהם אנשים ישרים, לומדים תורה ומקבלים עול מלכותו של הקדוש ברוך הוא.

ואתם, ב"ה, זכיתם גם כן להיות ילדים להורים שרוצים שתלמדו תורה, ולפעמים אפילו שהילדים רוצים ללמוד, אבל ההורים לא מסכימים, וכאן ב"ה זה ילדים שההורים רוצים, והבנים רוצים , ויש זכות גדולה שאתם תזכו להיות עובדי השם.

עכשיו אתם צעירים, אי"ה תהיו צדיקים תלמידי חכמים, הקב"ה ישמח בכם כמו שכתוב 'ישמח ד' במעשיו', וגם אתם תהיו מאושרים, אפילו שלא כל אחד זוכה להיות כ"כ עשיר, אבל הוא יהודי! הוא מקיים את המצווות, הוא לומד תורה, ותזכו להיות בעז"ה ישרים. תשתדלו במשך הימים שאתם עדיין צעירים, לנצל את החיים ולא לבזבז את החיים להבל, ויש ילדים בגיל שלכם שעושים שטויות, ואתם ב"ה זוכים להיות ילדים כמו שהקב"ה רוצה"

תקיימו את התורה,תקיימו את המצוות, בין מצוות שבין אדם למקום, בין מצוות שבין אדם לחבירו, ותהיו עם קדוש, כמו שכתוב בפרשת יתרו 'ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש', כלל ישראל הם ממלכת כהנים וגוי קדוש, אתם תזכו לזה אי"ה, ותראו באמת שתנצלו את החיים לטוב, ולא לבזבז אותם עם שטויות.

הקב"ה יעזור שתזכו לכל טוב, אתם וההורים שלכם והרבנים, כולם יזכו לכל טוב , ונזכה ג"כ לחיי נצח ולחיי העולם הבא, ולביאת המשיח במהרה בימינו אמן סלה".

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.