התקופה היפה בחיי

שי הורוביץ, מנכ"ל פרסום נטו בראיון מיוחד ובלעדי לאתר

אבידור רענן

שי הורוביץ הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד הפרסום 'נטו' אשר בין לקוחותיו נמצאים ארגונים ומוסדות מהגדולים במשק הישראלי.

"תקופת הלימוד בישיבה היא התקופה היפה ביותר בחיי", מספר שי הורוביץ בראיון לאתר "הייתי מוכן לחזור לתקופה הזו ולהאריך אותה בעוד מספר שנים".

שאלה: איך נראים חיי החברה בישיבה?

"בישיבה ישנה אווירה מיוחדת תמידית של צמיחה רוחנית פנימית. ישנה אווירה חברתית מיוחדת של התעלות כאשר לכל בני הישיבה ישנה שאיפה משותפת- לעלות בתורה".

שאלה: איך זכורה לך תקופת הלימודים בישיבה?

"תקופת הישיבה היא תקופה של נתק מהשיטפון היומיומי של המידע וההתמודדיות עם סוגיות ארציות. התחושה בתקופת השהות בישיבה היא תחושה של לחיות בעולם הזה עם הרגשה של גן עדן. אין ספק אומנם שיש רגעים קשים, ישנם קשיים ומשברים, אולם ביחס לכל תקופה אחרת בחיי, זוהי התקופה היפה ביותר".

שאלה: הישיבה נתנה לך כלים להצליח בחיים?

"הכלים שקבלתי בישיבה הינם כלים שהולכים איתי לאורך כל חיי, אם אלו כלים של חשיבה והעמקה בכל עניין ואם אלו כלים של מוסר, כלים שעצבו ובנו אותי כאדם".

"הישיבה נותנת פרספקטיבה, השקפה, דעה וצורת התייחסות לכל עניין ועניין. ההרשה של להיות בן ישיבה היא הרגשה שהישיבה היא כמו האבא המורה לבנו כיצד לנהוג. וזהו ההבדל המהותי בין אחד שהוא 'בן ישיבה' לאחד שהוא תלמיד בישיבה. 'בן ישיבה' הוא אחד שהישיבה היא כמו האבא שלו, היא מלווה אותו כל החיים כמו אבא ואי אפשר להתנתק ממנה לאורך כל החיים".
רוצה גם לטעום טעם גן עדן

הרב אהרון מחכה להדריך אותך בטלפון שמספרו 050-4141386 אפשר גם לרב שמעון 052-7636278 או לשיחת חינם ב 1800-20-18-19

וכמובן תוכל לפנות לרב של האינטרנט כאן באתר… לחץ כאן!

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.