סוד ההצלחה שלי בעסקים

רפאל אבן דנן, בכיר באחד הבנקים הפרטיים המובילים בישראל, בראיון מיוחד לאתר - ההצלחה שלי בעסקים יונקת מימי לימודי בישיבה

אבידור רענן
כשאני אומר לך לימוד תורה על מה אתה חושב?
"ההנאה האמיתית שיש לי בחיי ומרכז החיים שלי זה לימוד התורה", מספר לאתר רפאל אבן דנן המשמש כאחראי על קשרים פיננסיים באחד מבנקי ההשקעות הגדולים והחשובים בארץ. "לימוד התורה זה העיקר בחיים היות וכך אדם לומד להכיר את בורא עולם ולהתחבר אליו".

אבן דנן, אב לשניים, רק בן 27 וכבר עובד כבכיר באחד מהמוסדות הפיננסיים היוקרתיים ביותר במדינה, כאשר בנק זה מחזיק בסניפים בכל רחבי העולם. אבן דנן גדל בעיר שטרסבורג שבצרפת והגיע לארץ ללמוד בישיבה בירושלים. שם הוא "נדלק".

איזו נקודה זכורה לך מהשנים שלמדת בישיבה?
"בישיבה זכיתי לחוויה של פעם בחיים. חוויה זו הינה החוויה של לעשות את מה שאני עד הסוף, בלי גבולות ובלי מיצרים", הוא מספר "במהלך שנות הלימוד בישיבה, ניתן להפוך את לימוד התורה וקיום המצוות לדבר העיקרי שקיים בחיים. כך, השנים שלאחר הלימוד בישיבה, השנים שלאחר נישואי ולאחר שיצאתי לשוק העסקים, ינקו את חיותם משנות הלימוד בישיבה".

"מאז שעזבתי את הישיבה, אני משתדל לקחת איתי את הלימוד בישיבה ולהפוך אותו למורה הדרך שלי בכל מה שאני עושה. לצערי, לא קל לשמור על הרמה הרוחנית שמגיעים אליה בישיבה, אולם אני משתדל כל העת להיות מושפע מהחוויה הנדירה של הלימוד בישיבה".

"לדעתי גם אם לומדים בישיבה מספר שנים, ניתן לאחר מכן להשתלב בכל תחום בו מעוניינים. שנות הלימוד בישיבה לא מגבילות את עתידו של הלומד, אלא בדיוק להיפך, הם מפתחות את הלומד ומכשירות אותו לאין סוף דברים".

רוצה לדבר על הישיבה או על כל דבר אחר ביהדות?

הרב אהרון מחכה לך בטלפון שמספרו 050-4141386 אפשר גם לרב שמעון 052-7636278 או לשיחת חינם ב 1800-20-18-19

וכמובן תוכל לפנות לרב של האינטרנט כאן באתר… לחץ כאן!

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.