"בישיבה למדתי איך להסתדר בחיים"

ראיון מיוחד ובלעדי לאתר עם יועץ ראש עיריית ירושלים - אברהם קרויזר

"הלימוד בישיבה פותח עולמות"

אז למה בכלל ישיבה?

התובנות שמקבלים בבית המדרש, בישיבה, הם הבסיס לכל מה שעושים במהלך החיים. בישיבה למדתי איך להסתדר בחיים, איך לחשוב ואיך להתנהג", מספר בראיון לאתר, אברהם קרויזר, יועצו של ניר ברקת-ראש עריית ירושלים. "הלימוד בישיבה מחדד את יכולת המחשבה והניתוח, דבר בו אני נעזר כל העת, כאשר מלבד זאת, הלימוד בישיבה פותח עולמות של חשיבה, מוסר, ועבודת המידות שעוזרים לדעת מה הם הדברים החשובים באמת בחיים".
מה הישיבה תרמה לך להמשך החיים?

"כאדם אשר מתעסק בבניית אסטרטגיות ובבניית תוכניות עבור הציבור, אני חש שהלימוד בישיבה הכין אותי לקראת עבודתי. אני מרגיש שחוכמת התורה מלווה אותי בכל העת וההשפעה של לימוד התורה הינה בכל תחום בחיים, גם דברים שלכאורה אין להם קשר ללימוד".

"פעמים רבות אני נזכר בדרשות ובשיחות ששמעתי מרבנים בישיבה ואני אומר לעצמי "הנה עכשיו, אני מבין את המשמעות". במצבים רבים בחיי אני מרגיש שאני מגיע אליהם מוכן, היות ושמעתי את דעתו של הרב בישיבה לפני שנים רבות כשהוא מתבטא בדיוק בנושא הזה".

"עד היום אני מקפיד להישאר בקשר עם הישיבה באופן רציף. אני מגיע אחת לתקופה על מנת לשוחח הם הרבנים ולשמוע את דבריהם של ראשי הישיבה, היות והקשר עם הישיבה חשוב לי והוא משפיע עלי כל העת".

זיכרון קצר לסיום:

"זכור לי מקרה בו לפני תפילת נעילה ביום הכיפורים, קרא ראש הישיבה שמשמש כשליח ציבור בתפילה זו, לאחד הבחורים ולחש לו באוזנו. לאחר התפילה סיפר לי הבחור שראש הישיבה אמר לו: "בוא נתפלל יחד ונכוון שנינו שהשנה הבאה תהיה מוצלחת במיוחד עבורך". עצם זה שראש הישיבה, ברגע הקדוש ביותר בשנה, חשב על הבחור הזה, עשה עליו ועלי רושם אדיר והותיר את חותמו עלי. איך אדם גדול כמו ראש הישיבה חושב על צמיחתו הרוחנית של כל בחור ובחור, זהו דבר מרשים מאוד".
רוצה לדבר עם מישהו על הישיבה או על כל דבר אחר ביהדות?

הרב אהרון מחכה לך בטלפון שמספרו 050-4141386 אפשר גם לרב שמעון 052-7636278 או לשיחת חינם ב 1800-20-18-19

וכמובן תוכל לפנות לרב של האינטרנט כאן באתר… לחץ כאן!

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.