"לימוד הגמרא עושה אותי הכי מאושר"

איש העסקים אבי כץ בעלי הרשת המצליחה 'קופיקס': "לימוד הגמרא עושה אותי הכי מאושר"

פעילי הקירוב נחשפים לארונה לתופעה חדשה ומעניינת, צעירים רבים המתעניינים ביהדות – דרך לימוד הגמרא, בו הם רואים לימוד מעניין ומהנה, מאתגר ומרתק. וכבר ידוע מאמר חז"ל 'מאור שבה מחזירו למוטב".

אמר מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א כי רק על ידי לימוד הגמרא, יש תכלית וקיום לחזרה בתשובה. הצימאון הגדול והרגשת התענוג בלימוד, היא ההזדמנות המיוחדת לקרב את הצעירים ובני הנוער – באמצעות לימוד הגמרא, בפרט בהיותו של לימוד זה התכלית והעיקר בתהליך קירובו וביסוסו של הנער הצעיר בעולמה של תורה.

בין אלה הנהנים מלימוד דף הגמרא, נמצא גם איש העסקים אבי כץ, הבעלים של רשת כפר השעשועים. בכנס שהתקיים לאחרונה למאות תלמידים מתיכונים שקיבלו על עצמם ללמוד מדי שנה 50 דפי גמרא שאינם נכללים בתוכנית הלימודים של משרד החינוך, דיבר מר כץ באוזני התלמידים על חשיבות מתן הצדקה וריתק את התלמידים כשסיפר על ילדותו כיתום מאב. "היום לימוד הגמרא עושה אותי הכי מאושר" – אמר אבי כץ הילדים הנלהבים התרשמו מהעובדה שניצב מולם איש עסקים מצליח שמוצא זמן ורצון לעסוק בתורה ובהצלחה.

פעילי קירוב רבים, פועלים כיום בכל רחבי הארץ לקיומם וביסוסם של שיעורי גמרא כמו גם ארגון חברותות לתלמידים מתקדמים שחשקה נפשם בתורה והם מוצאים בה תענוג של ממש בירידה לעמקי נבכי הסוגיות והעיון בסברות ובתהליכי החשיבה היחודים של הגמרא.

 

רוצה לדבר על יהדות, להתייעץ, לשאול, 1-800-20-18-19 שיחת חינם למוקד אחינו

או בשיחה אישית עם הרב שמעון – 052-7636278

או עם הרב אהרון – 050-4141386

קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה :)

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם.